top of page
Logo toms lunch

Ambachtelijk en lokaal

Tom maakt voor zijn aanbod gebruik van de allerbeste en waar mogelijk lokale producten, zoals zalm van een Winssense kweker, de filet americain is op aangeven van Tom samengesteld door een slager. De kip-kerriesalade wordt door Tom zelf gemaakt. En de broodjes komen van de bakkerij waar hij heeft gewerkt. Deze broodjes worden op ambachtelijk manier gemaakt en dat proef je terug. Met zijn team maakt hij de beste ambachtelijke broodjes van Nijmegen en omstreken.

Anker Toms lunch
Anker NWC
Logo Oersoep

Brouwlab proef en ontdek
Maak kennis met onze core range bieren, elk seizoen nieuwe specials en exclusieve experimenten samen met andere brouwers. 
Bevindt hoe onze craftdranken gepaard gaan met onze heerlijke gerechten, leer over bierbrouwen in het lab en doe mee aan onze wekelijkse evenementen!

Logo Trafo

bereid met lokale producten op open vuur​

Bij Trafo ontwaak je . Ontmoet je vrienden voor een goede lunch . Borrel je tot de zon onder gaat  En word je verrast door onze Frans geïnspireerde keuken, bereid met lokale producten op open  vuur.

Logo larger than life

Indoor & outdoor events & trainings

Ons basisprincipe is: mensen in creatief samenspel met anderen positieve ervaringen laten opdoen, in een groene omgeving met eenvoudige, waar mogelijk natuurlijke materialen, en met respect voor mens, dier en milieu.

Logo NWC

Nederlandse wijn met impact
In 2017 opende het Nederlands Wijnbouwcentrum in Groesbeek haar deuren met als doel om door middel van een sociaal en ecologisch duurzaam wijnbedrijf, mensen voor wie betaald werk niet vanzelfsprekend is, passend werk of een passend leer-werktraject te bieden. In de eerste vijf jaar hebben 174 personen een traject gevolgd of volgen dat nog steeds. Er zijn in dezelfde periode 180.000 flessen biologische wijn geproduceerd en meer dan 120.000 mensen hebben de winkel of de horeca bezocht. Dat alles in een gebouw dat door middel van aardwarmte wordt geklimatiseerd met (deels zelf opgewekte) elektriciteit uit zon en wind.

Logo Rox

De plek waar alles in het teken staat van escape ervaringen

Echt contact is belangrijk. Omdat onze wereld steeds digitaler en individualistischer is, geloven wij dat mensen blijer worden door samen toffe ervaringen te delen. Ervaringen waarbij je elkaar in de ogen kunt kijken en aan kunt raken.

ROX is een hoogwaardige Escape Experience voor echt contact met de ander. Onze interactieve ervaringen verbinden en verrassen. Want echt contact maak je door emoties te delen. Niet online, maar fysiek.

Logo de schoenfabriek

Leuk​

Ons motto is even kort als veelzeggend: wij máken leuk. Punt. Al meer dan twintig jaar maakt De Schoenfabriek met creatieve denkkracht en ijzersterk maatwerk een unieke ervaring van elk evenement. Dit doen we met een club zeer ervaren mensen waarbij het festivalgevoel in het DNA gebakken zit. Al jarenlang wordt onze ontspannen, flexibele houding geprezen door festivals als Zwarte Cross, Paaspop, de Nijmeegse Vierdaagsefeesten en organisaties waaronder de Radboud Universiteit en provincie Gelderland.

Logo De achtertuin

Shared Dining, borrelen, ontmoeten en dansen.

De Achtertuin is een tijdelijke ontmoetingsplek voor feestneuzen en levensgenieters. Een stadsoase om even te ontsnappen aan de drukte van de stad en waar je tussen de betonnen spelonken geniet van alles dat het leven mooi maakt.Op ons podium presenteren we een divers programma vol dj’s, live bands, comedy, spoken word en film. In samenwerking met een bont gezelschap aan partners organiseren we heerlijke borrels, gezellige feesten, markten, vrijdagmiddagborrels, kinderactiviteiten en themaweekenden.

Anker Oersoep
bottom of page